Tilgjengelighet og kort responstid
Ved ordinær drift gjelder en fire-timers-regel på respons der driftsansvarlige hos oss skal ha igangsatt feilretting/nødvendige tiltak maksimalt fire timer etter mottak av henvendelsen/varsel fra systemer i overvåkning. Ordinære driftsavtaler har en kontortid fra 0800 til 1600.
Våre kunder har opplevd at det er bedre å være en viktig kunde for oss, enn en liten kunde hos en større aktør. I tillegg er vi mer fleksible fordi vi må tilpasse oss kundene i større grad, enn våre store konkurrenter.
Våre konsulenter er “dedikerte nerder” som er stolte av og brenner for jobben sin. Dette fordi de i størst mulig grad bruker sine talenter og med selvsyn kan se at deres innsats utgjør en forskjell både for ITsjefen og for våre kunder.
Med 4 datasenter med mørk fiber i mellom, tilbyr vi våre kunder stor fleksibilitet. Noen av våre kunder har eksempelvis bygget egne server og lagringscluster i 2 av disse sentrene til feks primær og sekundær siter med *hot-standby*-servere eller primær site i ett senter og med *kald* backup i et annet senter, alt dette avhengig av egne krav og økonomi, og helt uavhengig av linjeleverandører og påfølgende ip-adresse-problematikk.