ITsjefens kompetanse er en naturlig konsekvens av en bevisst strategi som innebærer å bygge bedriften etter de ansattes lidenskaper og interesser. Dette betyr at vi i ITsjefen har en uvanlig bred og samtidig dyp fagkunnskap fordelt på et team av engasjerte og dedikerte nerder. Hos oss er IT mer enn en jobb!
Hos oss finner du Windows-guruen, Mac-elskeren, Linux-nerden, den sikkerhetsfokuserte og teknofile m.m.
God stemning, trivsel og stor takhøyde er viktig i ITsjefen! Vårt mål er å både ha det gøy på jobb, samtidig som vi er en profesjonell aktør innenfor IT-infrastruktur, IT-drift og tilbyr Datasenter-tjenester.
Velkommen som kunde hos ITsjefen AS! Vi har kontor på Pirsenteret i Trondheim. Kontakt oss for å høre mer om hva vi kan bidra med for din bedrift!
Tilgjengelighet og kort responstid
Ved ordinær drift gjelder en fire-timers-regel på respons der driftsansvarlige hos oss skal ha igangsatt feilretting/nødvendige tiltak maksimalt fire timer etter mottak av henvendelsen/varsel fra systemer i overvåkning. Ordinære driftsavtaler har en kontortid fra 0800 til 1600.
Våre kunder har opplevd at det er bedre å være en viktig kunde for oss, enn en liten kunde hos en større aktør. I tillegg er vi mer fleksible fordi vi må tilpasse oss kundene i større grad, enn våre store konkurrenter.
Våre konsulenter er “dedikerte nerder” som er stolte av og brenner for jobben sin. Dette fordi de i størst mulig grad bruker sine talenter og med selvsyn kan se at deres innsats utgjør en forskjell både for ITsjefen og for våre kunder.
Med 4 datasenter med mørk fiber i mellom, tilbyr vi våre kunder stor fleksibilitet. Noen av våre kunder har eksempelvis bygget egne server og lagringscluster i 2 av disse sentrene til feks primær og sekundær siter med *hot-standby*-servere eller primær site i ett senter og med *kald* backup i et annet senter, alt dette avhengig av egne krav og økonomi, og helt uavhengig av linjeleverandører og påfølgende ip-adresse-problematikk.